loading...
مدیر سایت
مدیر سایت بازدید : 87 1398/08/26 نظرات (0)

 

تبلیغات پیامکی در اردبیل

شما در این مقاله با امکانات پنل اس ام اس اردبیل و مدیر پیامک آشنا خواهید شد.

اَردَبیل یکی از کلان شهرهای ایران و مرکز استان اردبیل در شمال غربی این کشور است.این شهر در قبل و پس از اسلام مرکز آذربایجان بوده است.

شهرت و اهمیّت اردبیل تنها از آن جهت نیست که چند تن از پادشاهان ایران آن شهر را قرارگاه خود ساختند، بلکه از آن لحاظ است که سر حلقه فرقه صفویه، شیخ صفی‌الدین اردبیلی، از این جا برخاست و در همین‌جا به خاک سپرده شد.

با ظهور شیخ صفی‌الدّین و خاندان صفوی، اردبیل اعتبار ویژه‌ای یافت، به طوری که این شهر در زمان تیمور، دارالارشاد و در زمان سلاطین صفوی با عنوان دارالامان از جایگاه خاصّ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برخوردار گردید. حکومت صفوی بسیاری از هرج و مرج‌ها را که در ایران وجود داشت، برانداخت و یک حکومت دینی و مذهبی را پایه‌گذاری کرد که به گفته بسیاری از کارشناسان تاریخ، تشکیل دولت یکی از مهم‌ترین وقایع تاریخ ایران به شمار می‌آید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید


برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف ardebil استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

ارسال بلک لیست

ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

 

ارسال پیامک هدفمند به مناطق اردبیل

پنل اس ام اس در واقع یک سیستم تحت وب و اینترنتی هست که شما با خرید یک پنل پیامکاز سامانه پیامک مخابرات میتوانیدارسال به مناطق کل کشور امکانی در پنل اس ام اس مخابرات که در آنجا با وارد کردن کدپستی محله و منطقه ای که میخواهید به آن محدوده پیامک ارسال کنید. همان گونه که مشخص است برای استفاده از این بخش حتما باید عدد ۵ رقمی کدپستی آن محله را بدانید با اینکه پیدا کردن کدپستی مناطق مختلف شهر کار دشواری نیست و حتی میتوانید از نقشه هایی که ما برایتان تهیه کرده ایم استفاده کنید باز هم ما برای شهر اردبیل امکانی را فراهم کرده ایم که فقط با انتخاب نام محله و خیابان موردنظر به آن محدوده پیامک ارسال کنید.

ارسال پیامک تبلیغاتی به محلات و خیابان های اردبیل :

با استفاده از امکانی که در پنل پیامک مخابرات فراهم کرده ایم برای شهر اردبیل اگر میخواهید به یک خیابان و محله مشخصی پیامک ارسال کنید نیازی نیست که کدپستی آنجا را بدانید فقط از قسمت ارسال مناطق شهر اردبیل را انتخاب کنید و بعد نام محله مورد نظر را انتخاب کنید.

ناگفته نماند که در ارسال پیامک به محلات اردبیل ، بعد از انتخاب محله تعداد مخاطبین موجود در محدوده مشخص میشود که شما میتوانید به همه یا تعدادی از آنها ارسال کنید و از امکانات ارسال در آینده و ارسال تصادفی و .. هم استفاده کنید.

شهر های تحت پوشش استان اردبیل سامانه پیامک مخابرات ( کلیه شهرستان های استان اردبیل قابل پوشش است )  :

شهر ابی بیگلو
شهر اردبیل
شهر اردبیل،هیر
شهر اصلاندوز
شهر بیله سوار
شهر بیله سوار،جعفرآباد
شهر پارس آباد
شهر پارس آباد،اصلاندوز
شهر تازه کندانگوت
شهر جعفرآباد
شهر خلخال
شهر خلخال،هشتجین،کلور
شهر سرعین
شهر عنبران
شهر کلور
شهر گرمی
شهر گرمی،تازه کندانگوت
شهر گیوی
شهر گیوی(کوثر)
شهر لاهرود
شهر مشکین شهر
شهر مشکین شهر،رضی،لاهرود
شهر نمین
شهر نمین،آبی بیگلو،عنبران
شهر نیر
شهر هشتجین
شهر هیر

و…

 

ویژگی های پنل پیامک اردبیل

خدمات پنل پیامک اردبیل

  1. ویدیو‌های آموزشی؛ بعد از خرید پنل برای شما ارسال می‌گردد
  2. دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  3. پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه‌ای
  4. بانک شماره موبایل دانمی همراه اول اردبیل
  5. بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول اردبیل
  6. ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان اردبیل
  7. پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در اردبیل
  8. ارسال پیامک به شماره های بلک لیست اردبیل
  9. ارسال سن و جنسیت در اردبیل
  10. نمایندگی پنل اس ام اس در اردبیل

 

چه ویژگی هایی تبلیغات پیامکی به اردبیل را متمایز از دیگر سامانه ها میکند؟

مهمترین ویژگی پنل اس ام اس اردبیل ارسال پیامک تبلیغاتی و پیامک انبوه می باشد. از مزایای تبلیغات پیامکی خوانده شدن تقریبا ۱۰۰٪ تبلیغات می باشد، همچنین از دیگر ویژگی ها می توان مدیریت کامل تبلیغات، نداشتن هزینه توزیع و عدم وابستگی به شرایط آب و هوایی را نام برد.

مزایای اصلی استفاده از پیامک در تبلیغات و اطلاع رسانی را می توان با چند گزینه توضیح داد:

سرعت بالای ارسال پیامک

پیام کوتاه از جمله روش های اطلاع رسانی و تبلیغات می باشد که سرعت ارسال بالایی را دارد و سریعا در اختیار و مشاهده مخاطب قرار می گیرد. در حال حاضر یکی از سریع ترین روش های اطلاع رسانی استفاده از پیامک می باشد.

ماندگاری

پیامک تبلیغاتی ارسالی شما برای مدت زیادی ممکن است در تلفن همراه مخاطب باقی بماند زیرا حجم فیزیکی اشغال نمی کند و بطور کلی نگهداری از آن هیچ زحمتی را برای مخاطب ندارد. تنها باید متن پیامک ارسالی بگونه ای جذاب باشد که شخص با احتمال اینکه ممکن است در آینده به خدمات معرفی شده نیازی پیدا کند، آن را نگه دارد.

دسترسی سریع

امروزه تلفن همراه یکی از وسایل شخصی است که در بیشتر ساعات شبانه روز در دسترس مخاطب قرار دارد. از این رو مشترک به محض نیاز به بازخوانی متن پیامک تبلیغاتی، می تواند به راحتی این کار را انجام دهد.

عدم نیاز به توزیع کننده

ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی از جمله معدود روش های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد که احتیاجی به ابزارهای توزیع ندارد و با سرعت بسیار بالا و با همان هزینه اولیه ارسال توزیع می گردد.

از دیگر ویژگی های پنل پیامک اردبیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بانک شماره تلفن بروز و رایگان
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته هر هفت روز هفته
  • کمترین تعرفه ارسال در کل کشور
  • گارانتی عودت کامل وجه پنل بمدت ۱۰ روز
  • مادام العمر بودن پنل بدون نیاز به تمدید ماهانه و سالانه

ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در شهرستان اردبیل از پنل اس ام اس مخابرات اردبیل

پنل پیامک اردبیل دارای شماره اختصاصی ارسال پیامک می باشد و مشترکین شما می توانند علاوه بر ارسال پیامک، دریافت پیامک نیز داشته باشند و این بدین معناست که شماره مذکور برای ارسال و دریافت پیام کوتاه تنها در اختیار یک مشترک می باشد. پنل اس ام اس مخابرات اردبیل، جهت ارسال های انبوه و تکی نیز مورد استفاده قرار میگیرد و کاربران سامانه پیام کوتاه اردبیل هیچگونه محدودیتی در ارسال پیامک ندارند.

کلام آخر…

برای داشتن تمامی این امکانات و ارسال پیامک تبلیغاتی به نقاط و شهرهای مختلف استان اردبیل، تنها کافیست پنل اس ام اس تهیه کنید و بدون نیاز به نصب و فعالسازی دستگاهی سخت افزاری، به صورت آنلاین و تحت وب پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. آن هم با بانک شماره تلفن رایگان!

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره های زیر تماس بگیرید

 

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف ardebil استفاده نمایید و ۳۰ درصد تخفیف بگیرید.

 

با کد تخفیف ardebil از سایت مدیر پیامک با تخفیف ۳۰ درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی چیست نیز ارائه می گردد. همچنین پنل پیامکی ارسال با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 356
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 170
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 263
  • بازدید ماه : 175
  • بازدید سال : 17,098
  • بازدید کلی : 71,885